TERKINI

Khamis, April 21, 2011

PUTRAJAYA - DIPERTAHANKAN ATAU DIPERTARUHKAN?

PUTRAJAYA
Perjuangan yang belum selesai.....
Dulu, Kini dan Selama lamanya.....
Pusat Pemerintahan Negara Malaysia

   PRU 13
   PUTRAJAYA -  DIPERTAHANKAN ATAU DIPERTARUHKAN? 

   BARISAN NASIONAL Vs Barisan isle alternatif DAP 
   BN Vs BiaDAP @ DAP Vs B’Bas

   
Ingat Pas, ingat DAP, ingat PKR ingat DAP, 
ingat DAP memang BiaDAP 



Berapa banyaklah parti yang akan bertanding dalam PRU 13 nanti, Barisan Nasional akan membariskan 222 calun  menjadi Ahli Parlimen. 

Kumpulan yang menggelarkan sebagai pakatang pembakang @ haram akan di dominasikan oleh DAP. Maka itu barisan ini akan di kenali sebagai BiaDAP kerana bermaksud Barisan isle alternatif DAP. 
Tidak perlu berdaftar... mengaku pakatang... 
Tidak perlu seiringan perjuangannya... mengaku pakatang... BiaDAP betul...

Pilihan ketiga buat pengundi, Bebas atau Barisan Sendirian/serpihan. Barisan Bebas (B’Bas) dan sesuka anda nak bebas, kebas, ketinggalan bas,  macamana pun tetap kena ikut undang undang negara tau! 



Kalau B’Bas pilihan anda, sendiri sokong, sendiri pelangkong, sendiri ngangkong laa.. Ana tak mau  Jerangkong, nanti sokong Tok Pek Kong! Kong, kong, kong! 



Ana tak ‘sampai hati’ macam lagu ameng springggg! Seburuk buruknya, orang pas itu, adik beradik kandung laaa. Marah tu, tandanya sayang. ‘I say man’ ana tak kisah maaa! Lu mau masuk comberan, lu punya pasat looo! Ana tak kisah maaa! Itu pun kalau masih ada yang sayang dan ngaku saudara sama ana. Ana tak kisah maaa! Kalau, sudah buang saudara, buang bangsa, buang tebiat lagi ‘gerek siiih’.  



Kemungkinan hanya satu pertiga sahaja yang mudah tergelincir, terpesong lalu terguling guling masuk comberan. Kesian dia! Alamak! Jatuh dari UMNO masuk PAS! Habis lahhh... apa yang habis? Dua pertiga ahli Pas hanya dianggotai golongan ‘recycle’ dan kaum ‘tiong batu’. Kaum tionghua adalah yang ketiga dan hanya untuk ‘penyedap’ sahaja. Tiong Mas mana? Dah gadai! Tiong Batu pun, tiong batu lah. Janji boleh bercakap, dengar kata dan berani melawan takdir. Take..beeer! anda adalah ‘tulen’ penyokong totok pas, pis, pus. 



Itulah keputusan yang paling dan amat menyedihkan. Bukan kehendak kita Orang Melayu. Itulah agenda dan matlamat utama DAP. Kehendak kita, orang melayu, susah senang kita bersama sama. Kita bangunkan negara ini. Kita majukan negara ini. Kita bersama sama harmoni dan aman damai di dalam negara ini. Ternyata, semuanya itu menjadi igauan di siang hari. 



Kaum cina tionghua, umpama anjing tersepit. Kini, setelah negara ini merdeka, negara ini makmur dan sumber kekayaan mula dinikmati, kegelojohan bangsa pimpinan kaum biaDAP menunjukkan sikap racist dan keangkuhannya yang sebenar. 



Kini, kita lupakanlah sengketa sesama bangsa melayu. Biarkanlah segelintir pemimpin yang menganggap dirinya sebaris firaun. 
Sesama rakyat, sesama umat dan satu bangsa, bolehkah kita bersatu? Teruskan! 



Buat yang ingin bersatu, bersama dalam perjuangan, kita tetap berpadu. Buat yang ingin, hanya berjuang untuk kepentingan peribadi, silakan... Buat yang ingin, hanya melihat dan menunggu. Tunggulah dan lihatlah... 


   Perjuangan ini tetap belum selesai..... 

   Mereka tidak pernah berjuang bersama sama kita.....

   Dulu, kini dan selama lamanya..... 

   Hanya Orang Melayu yang berjuang untuk Tanah Melayu..... 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan