TERKINI

Isnin, April 18, 2011

PROFESNAL - DAP CINA & CINA DAP -PRU 13

Di Mana Bumi Di Pijak, Di Situlah Langit Di Junjung.....

   Pakatan Pembangkang sudah lebur...  
   PKR kian hancuR jatuh tersungkur...  
   PAS kian takbur akan terkuborrrr........  

   PROFESNAL – SEMUA PATUT DI BUANG.... 


Hari ini ana melayari dan membaca blog tulisan pakatang pembangkang. Apa komen PRN Sarawak. Nadanya tetap sama. Keangkuhan menyelimuti kesombongan. Mereka itu telah dan sememangnya memperjuangkan cina DAP. Pas bangga mempertahankan Cina DAP. Undi kian meningkat. 



Apa sahaja yang anda tak suka, boleh buang. Pas sendiri akan membuang kepimpinan ‘ulamak’. ‘Menyemak’kan katanya. Kini telah lahir barisan kepimpinan yang menentang ‘ulamak’ mula menguasai pemilihan PAS. 



Kaum cina di bandar bandar, cukup makan pakai dan segala galanya, semuanya ada. Kaum tionghua telah memperolehi segala nikmat kerana tinggal di bandar. Itu bermakna, dakwa DAP kaum tionghua di aniaya, mundur dan terpinggir adalah satu penipuan? Dari segi politiknya, kaum cina terpinggir, teraniaya dan termiskin. Semuanya ini lantaran komunikasi mereka yang miskin dan berlagak melampau sebagaimana didikkan sekolah vernakular mereka. 



Kaum cina adalah DAP. Segala perjuangan mereka kini kian terserlah. DAP ingin berkuasa sebagaimana PAP menguasai spork. Adalah tidak mustahil dan gabungan parti cina akan membentuk kerajaan impian kaum tionghua. Mereka sudah mempunyai sekolah sendiri, Kolej sendiri, Universiti sendiri dan kuasa sendiri? tungguuuuu... pas boleh tolong...



Pembangkang di negara ini adalah DAP. Kini sudah tiada lagi ‘Pakatang Pembangkang’. PRU 13 bakal menterjemahkan kebenarannya. PAS hanya menjadi ‘kerusi’ dan seterusnya hanya pencacai politik kepada DAP. PAS kini, lebih taksub dan meng’agung agung’kan kaum tionghua yang menyokong dan mengundinya. 



Kini dan selama lamanya, kita sudah boleh melupakan Parti PAS. Anggap sajalah PKR sudah terkubor! Sebelum nasi menjadi bubor, lambok atau lambak, orang melayu perlu bersyukur jangan takbur dengan adanya BN. Hanya BN yang di dominan UMNO akan memperjuangkan hak rakyat 1Malaysia secara adil dan saksama. 



BN tidak perlu mendabik dada, memperjuangkan hak orang melayu, memperjuangkan transformasi rakyat Malaysia. BN perlu lebih mantap dan boleh diterima oleh semua kaum. 


   PRU 13 

   Pertembungan sebenar. Barisan Nasional – BN 


Barisan DAP – BiaDAP yang di dominan DAP. Kalau nak didaftarkan, sudah berkemungkinan. Demokratik Aksyen Pas/PKR. 
Untuk lebih jelas, PAS/PKR Tindakan Rakyat. 
Ana ingat, tak sedap lah! 
Barisan isle alternatif Democratic Action Party = BiaDAP maaaaaa! 
Aler takuk, waa, manyak selap looooo! Waaaaaa. Manyak syooook! 


   
PRU 13 



BN 

Vs 


BiaDAP 



PUTRAJAYA 
DIPERTAHANKAN ATAU DITAWAN? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan