TERKINI

Isnin, April 25, 2011

PROFESNAL - KEBEBASAN BERSUARA

 ilustrasi
API DALAM SEKAM
MEMBARA DAN TERUS MENYALA


     MEMBARA PERJUANGAN BANGSA.....    
   SUARA BLOGGER SUARA RAKYAT
   BLOGGER ADA PENGIKUTNYA TERSENDIRI



1Malaysia 1Bumi hanyalah pandangan peribadi penulisnya. Individu dan personalitinya. Pihak kerajaan mempunyai cara yang tersendiri untuk menghuraikannya. 1Malaysia 1Cainis adalah perjuangan racist Malaysian Malaysia impian DAPuk. Orang cainis bertambah ultra kiasu bilamana ‘semangat kebangsaan’ orang melayu mula membara. 
Belum lagi membakar tuh! 


   MP Parti Aksi Demo’keras’i Ultra Kiasu (DAPuk) 


Sebenarnya sundalusia, opocot!.. andalusia laaa.. andartu gitu! Ewahh, MP DAPuk tak kira jantan dan betina sesuka hati, sewenang wenangnya menghentam orang melayu, perjuangan orang melayu secara semberono, jahat banget! Suruh PM ambil tindakan tegas kalau boleh ISAkan sahaja. Alamak! Salah cakap kan. 



Internal Security Act (ISA) hanya untuk keganasan, pelampau, pembunuh dan jangan lupa jika anda juga adalah pencetus rusuhan, keganasan jalanan dan yang pasti mengancam keselamatan negara bertuah ini! Akta Keselamatan Dalam Negeri tetap akan berkuasa demi menjamin keselamatan dan keamanan Negara tercinta ini. 



Oiiioomega,  bangang punya cilaka dalam sejarah! Suka suka nak ‘perintah’ PM ambil tindakan. Lu sape? Sekarang ini kebebasan untuk bersuara! Saman lah penulis tu. Baca utusan pun tidak, faham bahasa melayu macam ‘kayu’. Idiot. Menteri KDN pun senyum senyum jer, sekarang lu lawan laaa suara blogger rakyat. Mana ada ISA. Lu taruk, lu kutuk, lu jawab laa sendiri! Pinda lagi akta keselamatan dalam negeri. 



Dulu, lu orang semua, manyak suka buat demo. Perniagaan jadi susah. Siapa yang berniaga? Amacam kalo, rakyat marah sama DAPuk albapuk? Kita rakyat akan berdemo kalo hidup makin susah lhoooo... Mana kebebasan akhbar orang melayu sekarang? Siapa yang melarang? Inilah kerja DAPuk albapuk. Bapak diaa! Terkutukkk! 


   KEBEBASAN BERSUARA 


Jangan nak mengajar itik. Katanya di Malaysia sudah tidak ada kebebasan untuk bersuara. Bahlol celaka punya manusia. Seluruh dunia tidak pernah membenarkan ‘fitnah’ laa, goblok banget! Kalau sendiri tak tahu nak berenang, belajarlah bahasa melayu sampai khatam. Cakap macam cicak telan kapor, suka suka nak masuk campor! 



Lihatlah, selepas ini, fitnah dan caci mencaci, memaki hamun akan menjadi modal utama insan yang pemfitnah, pembohong dan penyamun! Siapakah nanti akan menjadi juara blogger yang paling mencarut karut marut? Jaguh fitnah no.1? 



DAP terus memburu kesalahan anak bangsa melayu yang memperjuangkan hak bangsa melayu. Dituduhnya anak melayu ini racist. UMNO mengamalkan sikap racist. Sedangkan sewaktu dengannya, DAP menjadi gay alpondan melaga lagakan PAS dengan UMNO. Mengadu dombakan PKR dengan PAS dan UMNO. Supaya orang melayu menjadi lemah dan mudah dikeldaikan allembu pawah. DAP ultra kiasu macam pondan (aqoa) hanya berani membabi buta menyalahkan orang melayu sebab takut pekong racistnya menjadi tokpekong komunis! Itulah wajah sebenar DAPork! DAP Otak Racist Kiasu! DAPig – DAP isle gombal! Gembel, gemblong! 



Dr Ridhuan Tee dengan landasan 1Islam 1Malaysia adalah satu satunya manusia yang berpendirian teguh menyokong segala kebenaran dan hak. YB TTserong amacam? Kepada umat yang mengaku memperjuangkan Islam, sewaktu dengannya meenyembah kuasa dan harta, seandainya tidak mampu berdakwah janganlah menjadi ‘lembu pawah’. Nanti pariah pun ikut tambah mewah... 



Perjuangan anak anak gombal yang bakal menjadi gembel di buminya sendiri! 
Goblok banget tuh! 
Sila KLIK di sini dan sini


    PRU 13
   1MALAYSIA 1BLOGGER 1MATLAMAT 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan