TERKINI

Khamis, Mac 03, 2011

IBLIS SESAT MENYESATKAN

SAMAN EKOR
PEMBAYARAN DILANJUTKAN LAGI

Mari tengok, sape yang kena!

Memandulah dengan mengikut peraturan. Kelajuan ikutlah ketetapan. Tapi, bila sudah pegang steering, yang aku tengok, perjalanan, keselamatan diutamakan, berhati hati bila memandu. Laaaa, rupa rupanya aku sudah terlupa! Panjangnya saman dan panjanglah ekor....


 SIR RICHARD BRANSON

Pengasas Virgin Group. Berfahaman bebas, terutamanya kebebasan sex! Ringkasnya, salah seorang billionaire AS,  tentunya sekutu George Soros dan lain lain. Semua cerita ini aku dapat baca dari blogger pembangkang PAS! 





Terlalu agung nama tersebut bagaikan sebaris dengan keagungan Khulafak ArRasidin. Dari pemimpin, terutamanya MP Tumpat dan kemungkinan 99% penganut kawarij pas adalah pemuja orang orang macam Branson ni! Raja Dara sedunia, billionare dan sealiran dengan DSAI. PAS pun sekarang ini sudah sealiran dan menjunjung DSAI aljubori ‘anugerah tuhan’.



Seandainya, DSAI dibebaskan dari segala pertuduhan dan kembali seperti TPM dulu. DSAI masuk UMNO semula. Bawa segala kekayaan billionaire AS ke Malaysia. Akula manusia pertama di dunia ini yang akan ‘naik hairan’ tercengang bangang kerana akula penulis blog paling bingai di fatamorgana ini! 



Terbayang aku akan demo besar besaran seluruh negara. Bukan sahaja penyokong pembangkang yang dikhianati DSAI, aku ingat termasuk orang UMNO sekali akan merusuh! Karpal Poosingh yang pertama tenggelam macam titanic. Kegembiraan sipoosingh yang bakal menjadi Presiden Rep. of Malaysia macam Devan Nair. Tapi, ajalnya sudah sampai! 



PAS sudah cukup sebab untuk menjatuhkan kerajaan. DSAI aljubori adalah manusia paling direjam oleh pas. Jadi, mengapa DSAI sekarang ini berada dalam pakatan pembangkang? Jelas, pas kini dalam kebengongan! Dilema? Kemelut? Yang pasti, pas terus melalut! Merapu parang sekeperghhh! Kalut, malut bakal direjam macam kaum Nabi Lut!



Persoalan, memalukan negara! Bagaimana, seorang yang dianggap warak, anugerah tuhan lagi, boleh terjebak dalam kes liwat yang meluat sering dilewat? Bagi Richard Branson (RB), perbuatan DSAI bukan satu kesalahan. Hak asasi manusia. Adalah satu kesalahan dan kesilapan mendakwa DSAI. Bagi PAS, tutup mata sudahlah! Memalukan. Membuka aib orang. Kini semakin nyata dan jelas, perbuatan pas yang keji mula terserlah disebalik wajah sayu pemimpin pemimpinnya yang layu. Mereka bukan melayu, mereka layu di tasek madu madu nya. 



Sebagaimana DSAI, begitulah juga anggapan puak pas terhadap RB. Tidak ada apa apa kesalahan. Apa yang DSAI lakukan dan dihadapi sekarang ini, dikatakan fitnah. Apa yang RB buat, halal sahaja, kerana sememangnya RB adalah kapir.



Inilah persoalan karut marut, yang kini berleluasa menghiasi diri puak pas. Membingongkan bagi sesiapa yang tidak memahami pas. Pas kian sesat, permainan sihirnya sudah mencecah tahap gaban. Jika anda melayaninya, anda akan tersesat jua. 



Kini, semuanya mesti sedar. Pas telah bermain dengan agama. Permainan pas akan membakar dirinya sendiri. Allah Maha Segala galaNya! 



Apa yang dibuat oleh orang pas berkaitan sex, adalah bertuhankan virgin killer group Richard Branson. Pas begitu mengagungkan RB. Kenapa? Macamana dengan LKY? 



Apa yang UMNO mula tinggalkan, pas mula menjinak jimakkan. Pas ingin merasakan apa yang mereka tidak dapat rasa, kerana asyik membangkang sahaja. Mungkin kerana hidup di dunia hanya sekali! 





Aku sendiri sudah bosan melayan, karenah dan angan angan Pas. Tetapi aku lagi sakit hati dengan biaDAPig. Terlalu marah dengan kaum hindrapariah! Apakah pilihan yang aku ada? 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan