TERKINI

Ahad, Mac 27, 2011

AIDS - ANUAR IBRAHIM DASAR SETAN

SIAPA MEMUSUHI SIAPA?
SIAPA YANG BERDENDAM DAN DENGAN SIAPA?


AIDS – Angkara Iblis Dan Syaitan
AIDS – Anuar Ibrahim Darul Setan

Apa puncanya Aids?


Homoseks. Sebenarnya banyak punca. Oleh kerana aku bukan seorang Dr, aku bukan seorang pengkaji penyakit dan aku hanyalah yang suka ‘taji’ jer! Bukan ‘tibai’ atau pantang jumpa tanah yang licin tidak berduri... selisih! 



Sehingga hari ini 27 hb. Mac 2011. Apakah sebenarnya yang sedang berkembang hebat? Banyak. O.k. berapa banyak? Tak payah jawab. Sebab, sekarang ini aku tengah fokus dan melihat perkembangan DSAI. Hanya sketsa kehidupan yang sengaja di uar uar kan sehingga seluruh dunia bersimpati dan mencampuri urusan remeh temeh.



Semuanya hanyalah persoalan biasa. Dalam Islam, perbuatan meliwat, memanglah terkutuk. Sekiranya terbukti, tidak ada lagi tempat buatnya menagih simpati. Hanya Taubat Nasuha dan keikhlasan diri sipelaku kepada Allah Yang Maha Esa. 



Namun, kejadian sebaliknya telah berlaku. Sukar untuk mensabitkan kesalahan tersebut. Timbul pula, fitnah satu dan kini fitnah dua. Sitertuduh terus menafikan, sekeras kerasnya! Sipenyokongnya pula, bermati matian membela! 



Apa yang amat meng’aib’kan adalah, sipenuduh pula dituduh sehingga amat memalukan, memualkan dan amat menjijikkan. Dimana keadilan? Parti Keadilan atau PKR? 



Aids menghasilkan HIV. Ini bukan fakta beb, ini auta jer! Penghidap HIV hanya menanti maut menjelang. Bagi pesakit HIV, kuman yang biasanya menjadi pelindung kepada manusia, akhirnya akan menyerang penghidap HIV untuk me’maut’kannya. 



Jadi, apa bezanya dengan perkembangan terkini? Pengikut dan penyokong DSAI satu persatu dan sesuka hatinya beramai ramai meninggalkan ‘anugerah tuhan’. Kini, bukan sahaja dengan perasaan kesal, ternyata sudah mula menyerang DSAI pula. Terbukti dengan sendirinya, sememangnya janji Tuhan, kebenaran tetap akan menjelma.



Seandainya, sebagai manusia, kita menginsafi kelemahan diri dan kesilapan yang terrr’liwat’ itu, kejadian sebegini, pada hari ini tidak akan berpanjangan. Kejadian itu sudah pun ‘terlewat’, terjadi pada suatu waktu dahulu.  Benarkah, DSAI telah melakukan kesilapan kerana kalah kepada godaan hawa nafsu? 



Mengapakah, ianya berulang lagi? Nyata, selagi manusia masih ada nafsu, melampiaskan nafsunya adalah satu kewajiban. Anda ada akal bukan, anda ada fikiran kan, tepoklah dada, tanyalah selera. Tapi, kalau pekong penuh di dada, buka ajer lah! Sudah terbuka ponnnn...



Kini satu persatu, mula mengambil slot untuk ditayangkan. Yang di Mahkamah ditunda tunda, almaklumlah kes liwat, memang pun di’liwat liwat’kan. Aiks! Video pulak! Begitulah kan, bila kita melawan taqdir! Menganggap dirinya ‘anugerah tuhan’ dan sebaik baiknya manusia untuk menjadi PM Malaysia. 



Itulah, bila negara kita ramai diterajui orang sudah nyanyuk. Aik, apa halnya dengan ‘nyonya’ siparang tajam tu? Ops! MP Bukit Mertajam! Nyonya ‘gatelen’ yang terus meroyan membelasah orang melayu. Sisepet alkopet ni, udah namanya nyonya, memang nyanyok laaa! 



Bukan sahaja tidak memahami bahasa Melayu AlMalaysia, sengaja hendak menjahanamkan bahasa dan bangsa melayu. Celaka! Dengan adanya, berjayanya dan dengan bangganya bersekolahkan vernakular, mereka menganggap Malaysia ini, mereka yang punya! Nyonyasoi dan nyanyuk ini, wajib di ‘pasong’ la! Sebelum memesongkan lebih jauh lagi rakyat 1Malaysia.



Walaupun orang melayu yang lebih berhak, bersuara mempersoalkan warganegara Malaysia berbangsa Cina dan India, boleh dipertikaikan dan diambil tindakan, lalu hak apakah sinyonyanyuk sepet hendak bersuara mempertikaikan hak dominan bangsa melayu? Dia ni, binatang ke, loktang? Tiga bintang!



Semua yang berkepentingan politik, membela DSAI bermati matian, berposingh posingh, berdemontrasi dan bermaharaja lela mencela, menghina sistem pemerintahan negara. Bangang! Tongong! Dasar iblis bertopengkan manusia. 



Bagaikan melepaskan anjing tersepit. Berdendam dengan manusia yang melepaskannya. Ini bukan anjing, serigala jelmaaan iblis lho. Tidak mustahil, fitnah yang dilemparkan, DSAI disuntik HIV bakal menjadi kenyataan. Sebenarnya, peliwat itu sendiri terdedah melahirkan HIV. HIV ciptaannya sendiri, saja nak cari nahas, tuduh orang lain yang menyuntik kepadanya. Maka saat yang dinanti, akan menjelma jua, sesaat tidak dipercepatkan dan sesaat juga tidak akan dilambatkan! 



Yang peliknya sekarang ini, mengapa Pas pula yang tersepit? Hendak diluahkan, alamat mati  kebuluran, alamat tumbang kerajaan impiannya. Hendak ditelan, alamat mati tercekik kerana mulutnya penuh dengan keserakahan. 



Pas tidak perlu mendabik dada, pekongnya ada dimana mana. Kalau berani, berhimpunlah untuk menjatuhkan kerajaan. Jangan cuba memperbodohkan rakyat. Kami tahu, siapa yang kami pilih. Dan hanya kami UMNO BN sahaja yang berhak untuk menjatuhkan kerajaan UMNO BN, sekiranya UMNO BN sudah melampaui batas. Yang jelas dan pasti, PRU 13. 



Buat pas, kamu jagalah, belailah, DSAI aljubori anugerah tuhan itu. Kekuatan pas hanya mengharapkan, simpati rakyat kepada DSAI. Jagalah Negeri Kelantan tu sebaik baiknya! Jangan terlalu tamak, buktikanlah sebagai ulamak, bukan sewenang wenangnya menjadi tedong berselindung disebalik lalang dalam semak! ....mak!



Trio itu hanya bertindak spontan jer. Kalau dirancang, confom, aljubori tergolek dog. Jadi, kita tunggu sahaja, dimana DSAI akan road show haram, buatlah apa yang patut. Kenapa ayam melambung harga? Sebab, banyak telor busok sedang menanti DSAI. Buat KDN dan semua polis, ceramah haram, memang tidak berpermit, pastikan cegah sebelum parah. Selesaikan dulu, bicara di mahkamah. Pastikan ketulenan klip video itu ori! 


Allah Maha Segala galanya.
       Setiap umat manusia akan mati.....      


Tiada ulasan:

Catat Ulasan