TERKINI

Ahad, Mac 06, 2011

AKU BUKAN MABUK

MABUK NAK MASUK ...



AKU PILIH UMNO. AKU UNDI UMNO. AKU PANGKAH BARISAN NASIONAL!!!!


Pas pun ada dacing, tapi dacingnya senget! TV 3 sokong kerajaan, Pas pun ada TV 3 ¼. Utusan Melayu dan Utusan Malaysia untuk UMNO, Pas pun ada utusan meloya. 



Pas tuduh, Barisan Nasional berlambangkan dacing, tetapi dacingnya BN, senget! Itulah gambaran Pas terhadap UMNO BN. Pas sanggup mengkapir jahiliahkan orang melayu UMNO yang beragama Islam. Macamana tak senget, cuba lihat dan cuba timbang perkataan berikut : ISLE – ISLAM = macamana nak betul, seimbang!



Kerajaan UMNO BN disokong oleh TV 3. Pas pun tidak kalah juga, pas ada TV 3 ¼ yang banyak memaparkan iklan ubat ubatan sex virgen killer dan skim cepat kaya! Lihat bila pihak TV3 menemuramah pemimpin dan pendokong pas. Apa jawaban mereka? Tiga suka bukan? 



Utusan Melayu dan Utusan Malaysia banyak membantu kerajaan UMNO BN mendekati rakyat. Pas juga tidak kurangnya. Pas ada Utusan Meloya yang dinamakan haprak dengki, ops salah hARAKah, eh huru harakah, kah, kah! Fitnah dan seribu satu ubat makjun kuat, skim cepat kaya dan apa saja yang meloyakan.     



Bila kita memilih pemimpin, pilihlah yang boleh memimpin dan membantu kita. Biarlah mereka yang berkemampuan dzahir dan bathin. Pada zahirnya, mampu untuk membantu wang ringgit dan segala bentuk keduniaan. Pada bathinnya pula, berkemampuan membimbing kita ke jalan lurus. 



Tersilap memilih, zahirnya kaya tetapi penipu rupa rupanya. Terlebih wayang operanya, korapsi alrasuah, kaki dangdut, kaki betina dan kaki kaku ka, ka, ka!! Bukan saja pagar makan padi, terus membawa rebah dunia dan akhirat! 



Kesilapan memilih, bukan sahaja kelihatan warak, nyatanya warok berketurunan warek!! Ugama hanya permainan dibibirnya. Amalan hanya untuk menutup dan mengelabui pengundi merangkap rakyat. Rakus, lalu dimana hak rakyat? Pantang jumpa janda, kononnya nak membantu, nyatanya kerana nafsu juga! Pemimpin yang bersifat gedik, patut disingkirkan terus.



Aku sebenarnya lebih suka bersikap rasional. Baik UMNO, mahu pun Pas, sifat tabieenya tentang wanita dan sex, sex dan wanita. Lelaki hidung belang wajib ‘out of order’! Kaum wanita, taraf perkahwinan dan sifat keibuannnya! 



Sebagai orang melayu beragama Islam, aku lebih dulu menilaikan Islamnya. Bangsanya. Semangat KeMalaysiaannya 1Malaysia. 



Kalau isle pas, aku bungkuskan dulu. Kalau Islam Sunnah WalJamaaah, InsyaAllah! Tidak mengira apa bangsa dan keturunannya. Pariah sekalipun! Aku undi. Sebab, dalam Islam tidak ada bangsa, keturunan, kasta dan ideologi komunis. Kita menyembah Yang Satu, Allah Yang Maha Esa. 


DALAM PRK DUN KERDAU DAN MERLIMAU


Seminggu masa berkempen. Memadai bukan. Siapa yang tidak kenal UMNO. Siapa yang tidak kenal Pas. 



Kau orang semua, sudah melihat, membaca dan menilaikan calun yang berkebolehan. Mungkin anda, tidak melihat dan menilaikan calunnya. Anda hanya melihat kehebatan penyokongnya dari peringkat tertinggi di pusat hinggalah ke akar umbi. 



Bagi aku, aku akan memilih, mengundi dan memangkah calun yang boleh membantu aku! Sebenarnya, orang yang macam aku, memang ramai pun. 
Aku undi BN!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan