TERKINI

Rabu, September 14, 2011

PRU 13 - NAK PANGKAH SAPA? PAS?


 ilustrasi
******************
Kutuk ler semau maunya! Hentam lah KDN. ISA tidak releven lagi la weeei. Masalahnya ISU kamu tu, tak ngaceng langsung. Hantu bonceng. Tanggalkan seluar kalau jumpa hantu bonceng, bogel bro! Fulamak!!! Kalau semua bohsia, anak abu, anak dara jalan malam dianggap ‘hantu bonceng’, alamat la..... Semua bohjan, mat rempit, perogol bersiri akan ditemui tak pakai seluar @ underwear. Depa kata, ada ‘hantu bonceng’ so dia tengah under war!
****************

pru 13 – nak pangkah siapa? pas?

Putarbelit Ambiga Sriganasan (pas)

Di mana kaunter pertanyaan? Nanti jawab kaunter, tanyalah prof serba tau! Siapakah Prof. Serba Tau tu? Aziz Bari ke? 

Cabai merayau ler kat semua blog dan apa sahaja di dunia maya. Semua blog pro pembangkang yang diterajui hamPAS, hampeh. 

Cabai tak faham langsung dengan ‘Negara Berkebajikan’ tuh? Sewaktu dengannya menyokong beershitt 2 hell. Kalau dah kepalanya pejuang IFC. Memperjuangkan kristian. Bila berlaku kes murtad, kenapa diam? Dulu bukan main menyalak. Apa dah jadi dengan Hassan Ali? sikhalid samad? Ini perjuangan nak memurtadkan umat ‘M’! giler beb!

penyokong ajaran sesat (pas)

Ada ke patut, penyokong hampas kata, tulis dalam blog lagi, nak berceramah pun kena ada tauliah ker? Kalau takde tauliah, tauliah mentol spital camno? Siapa yang akan bertanggung jawab diatas segala kemungkaran, kesesatan yang bakal timbul. Ceramah ler sendiri kat rumah hang! Kalau semua orang berebut nak bagi ceramah, berebut mimbar, restrum, mikerofon dan asalkan dapat berceramah, amacam? 

Hari hari di sana sini, ada ceramah, semua ahli hampas dok sibok jugak berceramah kat PASar lambak. Bahasanya bukan main kesat lagi. Kalau dah tak sekolah tu, dasar jalanan, tak reti peraturan, nak menangnya sendiri jer, nak idup sendiri, saper nak jawab? Saper nak dengak? Orang hampas, cerita budak tiga suku pun diharakahkan.

pencacai angkat sendiri (pas)
Semuanya, hanya dia jer yang terbaeeeeek!

Cabai rasa la kan, tak payah kunyah cabai, baru disergah dah terberaaaaaakk! Bukan takut wei, ini kepala taeeek, suka main taeek sendiri, buat taeeek, 1001 taeeek pencacai maaaa! 

Cabai paling boring bila kutuk tapi tak jelas apa yang di kutuk. Kalau kutuk najib, peeeeergh berkoyan koyan. Pasai apa? Datuk Najib tidak akan layan pun! Buang masa jer layan muka takde pedah ni, haram jadah ade ler! Nampak sangat bodohnya pencacai ni, PM pusing 1Malaysia, utamakan rakyat dan tugas & tanggungjawab PM kan! Habiskan duit rakyat untuk rakyat. 

Kutuk ler semau maunya! Hentam lah KDN. ISA tidak releven lagi la weeei. Masalahnya ISU kamu tu, tak ngaceng langsung. Hantu bonceng. Tanggalkan seluar kalau jumpa hantu bonceng, bogel bro! Fulamak!!! Kalau semua bohsia, anak abu, anak dara jalan malam dianggap ‘hantu bonceng’, alamat la..... Semua bohjan, mat rempit, perogol bersiri akan ditemui tak pakai seluar @ underwear. Depa kata, ada ‘hantu bonceng’ so dia tengah under war!


pas & co, pas.com atau pas comunist?

Sama jer! Ramai lagi pejuang negara yang patut diperjuangkan. Mat Indera? Kominis betooi laa mad syabu nih! Hang kata benci kominis, hang tidak akan menerima perjuangan kominis, kominis musuh no.1 hang. Kalau dah seangkatan, seperjuangan dengan PKM, masih tak ngaku ker nak mendewakan kominis. aiekk, sudah lah mat! 

Rakyat Malaysia sudah ‘merdeka’ dan bebas menentukan hala tuju kehidupannya. Pas tetap tidak mengakui dengan apa yang dinikmati dan kejayaan Malaysia hari ini. Bagi Pas, hanya dengan kejatuhan umno, kuburkan umno, barulah Pas boleh berkuasa sepenuhnya dengan harta yang di kuasai melayu umno hari ini. 

Walaupun, kemiskinan pas adalah kelemahan pemikirannya sendiri, kejayaan umno bukan kehendak Islam. Sikap sama rata kominis bagaikan selari dengan isle pas. UMNO dikatakan merompak, tamak dan kapir? Kejayaan dan populariti Malaysia hari ini bukan kehendak Islam sebagaimana perjuangan dari Negara Islam bertukar menjadi Negara Berkebajikan. 

Isle pas umpama melukut di tepi gantang. Biarlah kaum biaDAP menerajui duniawi asalkan orang pas tetap dengan dunianya sendiri. Pemimpin pas sendiri mengakui tidak berminat untuk menjadi PM Malaysia. Samaada tidak berkelayakkan, mungkin tidak sealiran dengan perjuangan pas atau pun sememangnya tidak berkesempatan dan PASti kalah akhirnya.

pas & pakatan biadap. apakera!

HamPAS sememangnya biaDAP! Para bloger pembangkang penyokong totok bongok kawarij mengampu pemimpinnya sendiri untuk melobi dan imbuhan tertentu. Kalau setakat nak cari hit, bohong giler ada la. INI untuk mendapat apa sahaja dari sesiapa sahaja yang di dewa dewa oleh penulis tersebut. Lain di hati, lain di mulut, lain dulu lain sekarang dan lain lain hal laaa! 

Kalau dorang ni nak dimenangkan, saper PM nanti? Ada jaminan ker? Tak jelas langsung perjuangan hampas nih! Macam biskut kering jer. Kejap ada, lepas tu, dah takde! Dari dulu sampai sekarang, mana negara isle? Takde kat Al-Quran? Jadik, sekarang ni, apa kebajikan yang pas nak berikan? Nak bagi RM 10 pun takut, rasuah politik katanya. 

Semua barangan, dagangan tidak akan naik. Petrol akan diturunkan. Top-up percuma untuk semua pelajar bagi kegunaan SMS bercintan cintun, boleh gitu? Warga emas dapat sara hidup RM 300 sebulan? Apa sahaja demi kebajikan rakyat merangkap pengundi. Kaya sangat ke parti pas ini? Nak jadi robin hood? 

Mungkinkah, pas hanya redha dengan kesederhanaan yang menjurus miskin dan kufur? Dengan kemiskinan dan rakyat berada di bawah garis kemiskinan tegar, sokongan kepada Islam demi kesejahteraan ummah akan memihak kepada pas?

Cabai dah penat, bosan, boring. Tolong tokok mangkuk tambahkan lagi mana yang patut.
Apa lagi yang dorang tu dah buat nak mengabui mata kita! 

Apa punya pas!
Sokong & Dokong Islam anda selamat
Sokong pas anda kiamat?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan