TERKINI

Khamis, September 08, 2011

MAD SYABU DENGAN LABU DAN LEMBUNYA


umat ‘M’ hanya bersangka baik


Apa yang cabai @ cili, tahu, diberitahu, diajar, dididik dan jadikan insan agar sentiasa menjadi baik terutamanya sentiasa ‘berbaik sangka’. 
Itulah ajaran dan amalan yang dilaksanakan sehingga bila bila, biar pun kita telah bersemadi di pusaranya. 
Generasi seterusnya, anak, cucu dan keturunan Nabi Adam akan meneruskan segala kebaikan tuntutan Iman. 


mad syabu dengan labu labu dan lambonya

biarkan... biarkan... biarkan...

Mad Syabu menganggap dirinya sudah amat popoular kerana menjulang perjuangan kominis. biarkan... Mad syabu mengancam, mengugut, menyaman dengan sesiapa sahaja yang mempertikaikan ucapan dan ceramahnya, biarkan... Mad syabu timbalan prez hamPAS yang biaDAP, biarkan... mad syabu, biarkan... mad syabu,biarkan...

Mad syabu hanyalah seorang yang sebaris, dengan mad rempit, mad pit, mad pau, mad dajal  dan berapa ramai mad sesat laa beb! Lu apa heran, ini angguk sudah bernasib baik jer. Kalau tidak mad syabu ni sama jer duduk kat lorong belakang mati. Jual belakang maaa! Kaki merapu, meroyan parang sekepeeeeerrrrrgh.

HamPAS yang biaDAP kian PeKungRap

Mengapa kaum kapir laknat terus menghina umat ‘M’? Penghinaan kepada Umat ‘M’ kian berleluasa bagaikan perebutan kuasa. Laman twitter, blogger totok bongok para pembangkang begitu ghairah menghina sesama umat ‘M’ sebagai kiPAS bodek ultra kiasu. 

Sebab, sesama umat ‘M’ kita saban waktu & ketika demi kuasa & pilitik telah melontarkan jauh jauh kesopanan dan kesusilaaan. Dalam sibuk pemerintah nak menjalankan tanggung jawabnya kepada negara, kaum totok pembangkang seagama ‘main cocok belakang’ musuh dalam selimut. Dulu kini dan selama lamanya, hamPAS akan meramPAS dan menjadikan negara ini dipenuhi liPAS. 

Semua penghinaan kepada umat ‘M’ maki hamun ini berlaku, berleluasa adalah disebabkan hamPAS yang ingin meramPAS dengan cara yang amat biaDAP. 

Apa sahaja perbuatan biaDAP kebelakangan ini PASti akan membela demi sebuah negara berkebajikan. Bagi puak peniaga PASar lambak ini, kebiaDAPan adalan sebahagian cara perjuangan.

Bagaikan liPAS kudung kaum hamPAS mengerjakan, menghancurkan, menguPAS dan apa sahaja asalkan umat ‘M’ berpecah belah dan akhirnya murtad. Totok hamPAS menganggap diri mereka adalah lebih isle, paling sempurna dan memiliki mati sahid syurga mereka sendiri. Mengkapirkan sesama umat menjadi sebahagian perjuangan sesat mereka.

pemimpin dan penyokong umno yang biadap? 

Umat ‘M’ ini serupa tapi tak sama, pada waktu lain sama tapi tak serupa dan umat ‘M’ adalah Manusia, Melayu, Muslim dan Malaysia.

Memang tidak dinafikan ada sebahagian ahli dan pemimpin umno yang tidak selari dengan perjuangan umno. Jelasnya, adalah beban atau ‘liabiliti’ kepada umno. Macamana mungkin, liabiliti ini pun sehebat mad syabu. Penyokong totok tegarnya, sanggup menggegar, melanggar segala peraturan demi matlamat menghalalkan cara! 

Buat umat ‘M’ yang mengamalkan kebaikkan sepanjang masa, rela mengalah, ke tepi memberikan laluan demi mengekalkan perpaduan dan silaturrahim. Sudah dasar ‘nak menangnya sendiri’ mereka ini peduli apa. Sikit kasik, banyak minta! Sudah dapat betis, nak paha, apa salahnya sudah dapat paha, flying kick terus la kan orang yang menyuapkan! cinabeng. 

Ramai pun penyokong umno menjadi pendokong biawak hidup! Soalnya, kalau nak di’pancung’ biawak ini, nak pangkah siapa pulak? Calun pembangkang pun sama hamPASnya! Mengaku isle, tapi menyokong perjuangan kominis, sewaktu dengannya sama sama biaDAP plak! Tunjuk gah, buka pekong sana sini, tunjuk PeKungRap lagi! aPaKeRa! 

Bagi peluang memerintah, bukan semakin baik, harapkan pagar, Pagar Kian Rebah pulak! Sudah diberikan sokongan, ewah, habis kepercayaan melayu dirobohkan. Kita sokong dia, dia sokong plak umat nasrani. nasrani apa lagi, sondol dan robohkan terus kepercayaan umat ‘M’ la! Samdol, badigol! 

ilustrasi

Di Malaysia kita tidak ada gunung berapi seperti Gunung Merapi. Di Malaysia kita cuma ada pemimpin yang pandainya MERAPU. Mad syabu kaki merapu, meroyan mendewakan kominis. Ramai pun pemimpin yang MERAPU tidak mengira parti. Ramai yang menjadi mangsa, terkorban cuma tidak bernesan.

cili @ jayboss @ cabai

Perjuangan yang ada diperlekehkan
kominis di hutan di dewa dewakan
sesama umat nak kiamatkan
liPAS nak ramPAS cara biaDAP! aPaKeRa? 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan