TERKINI

Sabtu, September 10, 2011

PAS HAMPAS YANG MENGELUPAS


negara tidak pernah dijajah kecuali melaka, pulau pinang dan singapura. Tanah melayu hanya dinaungi dan dilindungi oleh british yang berkepentingan.

MERDEKA 

tanah melayu mencapai kemerdekaan setelah kominis dan semua pengganas berundur bersembunyi menunggu pas membantu?

Semakin hari, semakin banyak membaca blog totok bongok pembangkang, semakin meluat dengan totok haram jadah tuh! 

Haramkan jer pas sebagaimana pkm @ kominis diharamkan.

SEJARAH - BODOH SOMBONG DAN KEBODOHAN MELAMPAU 

UMNO – UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION 

Parti yang ditubuhkan oleh kolonial  penjajah untuk menipu orang melayu. Sewaktu dengannya menghalang, memerangi kominis dan mencacaikan hamPAS. Kolonial memilih umno untuk mengambil alih tampuk pemerintahan di Tanah Melayu. Perjanjian dan draf perlembagaan Persekutuan Tanah Melayu di lancarkan. Lain lain kisah sejarah, sudah dibukukan dan terlaksana sehingga hari ini. 

Kominis dan semua parti yang ingin meramPAS Tanah Melayu dari penjajah British, terus berperang membunuh orang inggeris dan rakyat yang tidak menyokong perjuangan bintang tiga. Peristiwa Bukit Kepong hanyalah sebahagian kekejaman pengganas yang ingin meramPAS kekuasaan orang melayu. Banyak lagi yang malas melayu hendak bukukan, lebih rela menerima segala dugaan dengan keredhaan. Kegagalan kominis bintang 3 & co, menguasai Tanah Melayu @ Malaysia hingga hari ini telah membara dalam sekam. 

Anggapan mad syabu, mat indera tidak menyertai, menganggotai, menyokong dsb PKM @ Kominis ternyata omongan kosong goblok bangeeet! Dengan mengetuai, menyediakan soldadu, solidariti kek, ntah apa lagi barisan pejuang untuk membunuh rakyat yang tidak sehaluan. (Samer jer macam beershit lalu, mad syabu dan seluruh penyokong totok bongok hamPAS).  Penyokong Ambiga Sriganasan (pas) sejarah?

Sejarah masa lalu yang di kuPAS, sememangnya memihak kepada hamPAS. Matlamat menghalalkan cara untuk sebuah negara berkebajikan. Kominis dan semua penentang yang ingin membunuh penjajah, kerajaan kapir dianggap mati sahid. Itulah yang berlaku hingga ke hari ini. HamPAS akan meramPAS dengan apa cara sekalipun demi sebuah kebiaDAPan. aPaKeRa! hamPAS... hamPAS... 

Jangan pelik bin hairan, pembangkang semua itu adalah sebahagian pembunuh bersiri dari sebelum merdeka. Mereka tetap bermimpi untuk memerintah dan meramPAS secara biaDAP. Kini dan seterusnya pembangkang akan terus menumbangkan kerajaan yang memerintah. Mereka ingin terjadi seperti di Mesir, Libya, Syria dan asalkan ramPASan kuasa. 

Kejayaan UMNO BN yang merdeka secara rundingan, bukan citarasa mereka. Tak syioot, katanya. UMNO BN tetap akan dituduh mempertahankan kolonial british. Boneka penjajah. Kapir yang perlu diperangi. PRU 13 adalah penentu matlamat perjuangan mereka. Jika gagal lagi rancangan mereka, pemerintah dan rakyat perlu bersedia dengan segala kemungkinannya. 

Bolehkah kita menerima sesuatu yang indah kabar dari rupa? Dengan membuang, menjatuhkan pemerintah hari ini, apakah kita telah terlepas dari penjajahan? Mustahilkah dengan mereka yang bertanam tebu di bibir mulut hanyalah mulut nagambiga dan mad syabu? 

pemimpin, polis dan pakar sejarah mula menempelak

Persoalan mudah. Hanya objektif jer. Ini bukan persoalan subjektif nak debat, nak rembat, nak sumbat, cukuplah sekadar bertaubat! Jangan syirik tak tentu pasal. 

ISU murtad, mat indera & kominis mad syabu, kes liwat, tetek bengek oleh totok bongok hamPAS yang biaDAP. haram jadah!

kuasa di tangan rakyat merangkap pengguna

Siapa yang setuju dengan kenaikan 6% top-up? Tak payahlah, totok kominis nak terpekik, tercekik menyalahkan PM dan umno. 

Berfikirlah dengan bijak, itu pun kalau masih boleh berfikir secara rasional. Kalau memang sudah dasarnya anti nasional, kominis lah tu! 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan