TERKINI

Ahad, Februari 27, 2011

PERHIMPUAN HARAM PARIAH HINDRAF?

INILAH TANAH MELAYU!
ANDA BOLEH CAKAP SESUKA HATI
ANDA BOLEH HIDUP DENGAN SENANG HATI
TETAPI JANGAN IKUTKAN HATI.....
Siapa yang kacau aku tengah santai ni?
BOLEH MAIN JAUH JAUH TAK?


27 FEBUARI 2011 – Akan tercatit suatu sejarah hitam di Malaysia. Perhimpunan Haram Pariah Hindraf. Apakah tujuan sebenar perhimpunan haram tersebut?



Ketua Hindraf berada di UK. Ulu Keling sana, nun di bumi pariah! Kumpulan pariah yang berada di Malaysia, kasta paling pariah dalam kasta pariah, akan mengadakan perhimpunan haram.



Hindrapariah saja nak buat perhimpunan aman dari KLCC ke Jalan Dang Wangi. Untuk apa? Saja saja nak menyambut kelahiran semula Mahatma Gandhi?



Sekali lagi aku ingin bertanya. Apakah kehendak dan tujuan sebenar Hindrapariah ini? Tuntutan sehingga trilion dollar dan peminggiran kaum pariah di Malaysia? Berapa ramaikah kaum pariah di Malaysia pada hari ini? Berapa ramaikan kaum pariah yang hidup penuh penderitaan, kesengsaraan dan penganiyaan di Malaysia?



Soalan mudah dan hanya bernilai ‘cepu sen’ jer! Kalau Cepu Mas, berkemungkinan bernilai sehingga RM 1 juta. ‘Cepu Sen’ jer atau sepuluh sen. O. K. 



Percubaan untuk menumbangkan kerajaan Malaysia. Permulaan untuk proses rampasan kuasa ala demo yang sedang berleluasa di negara diktator. 



Sebenarnya hindrapariah akan melakukan kesilapan yang paling besar dalam sejarah. Itulah kelemahan makhluk yang digelar pariah dalam kasta. Mereka adalah kaum yang tidak layak untuk digelar manusia. Sebab itulah kaum ini hanya layak duduk di kaki lima, mengemis dan sebagainya. Lihat, bila diberi peluang, bukannya anjing  tersepit lagi, berani mengistiharkan perang kepada Yang DiPertuan Agong Malaysia. 



Sebenarnya, ini adalah persoalan spekulasi. Kemungkinannya masih menjadi tanda tanya. Semuanya hanya terjawab bila masa dan tempat menjadi kenyataan.



Perlukah diambil tindakkan, sekiranya, semuanya itu hanya provokasi? Mereka sedang merancang untuk menggulingkan Kerajaan Malaysia. Betul ke? Siapa yang dapat menjawab dan membuktikan? Ertinya, anda bersama hindrapariah itu! Jadi, kita kena tunggu dan sentiasa berwaspada. 



Apakah kesalahan Menteri KDN dan Polis? Berapa ramai para blogger pro kerajaan yang membelasah Menteri KDN? Secara demokrasi, terpulang, sekiranya itu adalah hak anda! Cuma, aku nak tanya, ada Menteri KDN dan Polis ambil kisah? Bukankah ini salah satu kebebasan yang telah dilaksanakan?



Aku cukup berterima kasih dengan segala kebebasan yang ada. Namun begitu, aku tetap berwaspada, siap bersedia dengan segala kemungkinan. Apa yang penting sekarang ini, jagalah akidah kita jangan sampai terpesong, tergelincir dari perjuangan kehidupan yang hakiki. Hiduplah di bumi yang bertuah ini seraya sujud ke Hadrat Yang Maha Esa. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan