TERKINI

Isnin, Februari 21, 2011

TAUBAT LA PARTI ISLE

KALAU TAKUT DI LAMBUNG OMBAK
JANGAN BERANI MAIN POLITIK LAAAAA...
Gelombang ombak kehidupan kini kian mengganas.....


PAS KORNER BARING!

Apa masaalah sebenarnya? Koner baring! Kalau pakai kereta sport berteknologi canggih, kira o.k jugak. Kalau kereta semput Mahput, apa korner? Dah kena dah, ek-ele, nyanyuk! Dari dulu, kini dan selama lamanya. Lagu tu jugak. Yang korner pemimpin pas, yang baring baring kat jalan totok pas jugak!



Sekarang korner baring nak meraih undi melayu plak! Amacam pulak undi cainis darul singapork? Bior lari undi DAPig? Alahai, yang dikejar, DAP sudah cilok, yang dikendong berceceran PKR kutip lak tu. Aduhai, kah! Sih! Han! Kesian, kesian dia! Kejor yop, kejor, kejor! Sampai tua nyanyuk masih nak ‘test’ market’ jugak? Taubat tok, sementara pintu taubat masih terbuka. 



Orang artis nak taubat, jadi ahli pas. Kalau betul betul nak taubat, menyerahkan diri kepada Yang Maha Esa.Bukan masuk politik! Nak berpolitik kena tahan segala ujian TG dan puak khawarij haprak dengki. Mesti tahan jadi keldai tunggangan parti politik sesat. Macam sedaranya yang jadi keldai dadah. Dalam politik kena tahan maki! Ujian pertama, tabur fitnah punah seranah! 



Fatwa Pas ini penuh berliku liku. Selekoh tajam weii! Sebagai pakar perlumbaan Motor GP, bukat kat sepang, saja nak kena lempang! Ni dia, penampar sulong. Mudah sangat korner, ikut fatwa pas jugak, buat dulu baru fikir. Masaalahnya, belum sempat berfikir, macam macam problem jadi masalah. Itu, bangla cakap la ‘problem, masalah ada tau ka!’ 



Politik apa sebenarnya ni? Pemimpin Pas pusat, sama taraf, Ketua Cawangan dalam UMNO jer! Itu pun kira o.k. ini macam budak nak periksa PMR! Baru belajar buat karangan. Tak faham dunia sekular, kononnya. Tapi pas amalkan, ‘sek ular!’ Sebab itu lahir ‘ular mak!’ Pembelit ngalahkan klink par yah mabuk todi! Politik isle pas. Sesiapa ikut fatwa politik pas, sah, confom, kapir jahiliah! 



Dalam berita terkini, Pas tidak akan ketepikan kepentingan, hak dan nasib orang Melayu jika memenangi PRU 13. Jika kalah lagi, mungkin lebih teruk, nasib, hak dan kepentingan orang melayu akan dilanyak dan dikerjakan lebih teruk lagi dari hari ini. Itulah janji Pas. Pas akan buat apa sahaja untuk menjatuhkan UMNO BN. Demo Pas akan menjatuhkan UMNO BN bakal disokong semua kaum.



Kaum cainis yang meminta minta, mengada adakan ketegangan akan menyokong sepintas lalu untuk menjatuhkan kerajaan yang dipilih oleh rakyat. Pada masa yang sama, api perkauman, akan berleluasa. Peluang kaum cainis menumbangkan orang melayu untuk menaikkan DAP dibantu MCA dan Gerakan.



Hindraf hanya menunggu peluang untuk menghuru harakan negara ini. Peluang untuk menjadi kaum kedua berkuasa di Malaysia dengan menguasai perundangan negara. Melayu sebagai majoriti, hanyalah diatas kertas. Pada bila bila masa sahaja akan menjadi pak turut dan keldai tunggangan. 



Peluang Pas untuk menjadi majoriti dalam Pakatan Pembangkang agak mustahil. Namun untuk menguasai negeri negeri, akan berkekalan. DAP akan bertambah dominan dengan kecelaruan PKR. Biar pun menguasai Negeri Selangor, sebenarnya DAP lebih berkuasa dan menentukan hala tuju pemerintahan. Itulah yang telah dibuktikan di Negeri Perak selama hampir setahun berkuasa. 



Pas akan berterusan menyalahkan orang Melayu. Ketuanan Melayu ini hanya akan menyusahkan pembentukkan Negara Islam. Biar pun sebenarnya DAP dan semua parti perkaumannya, orang kafir akan berusaha bermati matian menggagalkan pemerintahan secara Islam. Apa sahaja yang UMNO buat untuk orang Melayu Islam, Cainis MCA dan Gerakan dan India MIC juga akan meminta sama rata, katanya.  Pas akan berselindung, untuk meraih undi dan kedudukkan dalam Pakatan, Pas akan berbuat apa sahaja untuk menghancurkan orang Melayu!



Apa cara dan apa apa keadaan pun, Pas amat marah dengan dengan orang Melayu beragama Islam. Melihat tulisan, orang bukan muslim, pun menyokong perjuangan isle Pas. Parti Isle macam mana ni? Alahai, itu kan parti isle! Kalau Agama Islam, aku pun akan menyokong sepenuhnya perjuangan Agama Islam. Bukan Parti isle Pas!!


Di kawasan pengundi cainis hanya 20%, undi tidak akan menjejaskan kemenangan UMNO BN, seperti di Tenang. Permainan politik kaum cainis, agak smart. Mereka tahu orang melayu tidak akan mengundi Pas. Dengan mengundi calon Pas, mereka akan diiktiraf menyokong perjuangan isle Pas. Dengan sendirinya Pas akan taksub dan menyokong apa sahaja kehendak kaum cainis pimpinan DAP. Tujuan utamanya, hanya satu, melagakan PAS dengan UMNO. Memporak perandakan orang Melayu Islam. 



Aku rasa ramai penganalisis, menyedarinya. Buat buat tak sedar sahaja. Pas sendiri tahu keadaan tersebut. Namun, demi kepentingan individunya, semuanya buat tidak kisah sahaja. Atas dasar kepentingan peribadi, peduli apa dengan semuanya itu! 



Namun aku tetap peduli. Pas memang sukar untuk ditolong. Buat apa pun nak tolong. Kita kena memikirkan pemimpin DAP yang cauvanist ala komunis tu! Ahlong, abang long dalam PR. Bakal menyusahkan menyusahkan Melayu Malaysia. 



Dulu kita melihat, ianya berlaku di Pulau cinonet darul singapork, Hari ini ianya telah berlaku di pulau mutiara pula, maka esok jika menang PRU 13, tidak mustahil kan, jika berlaku kepada Melayu Malaysia pula?



1 ulasan:

  1. salam.
    Tahniah Bro perjuangan yang murni untuk mempertahankan Agama,Bangsa dan Negara. Marilah kita bersama-sama berkarya untuk menyedarkan rakyat pembohongan dan pengkhianatan PAS kepada Agama Islam dan Bangsa Melayu. Ingatlah mata pena lebih tajam dari mata pedang.Selamat berjuang.

    BalasPadam