TERKINI

Selasa, Disember 06, 2011

SEXUALITY MERDEEKA, BEBAS, FREE

KONDOM ATAU KONDOMINIUM

SEKUALITI MERDEEKA

ILUSTRASI


Pelajaran Pertama GRATIS 

First Lesson – FREE 

ILUSTRASI di atas pastinya perkara biasa, common, condom, ‘asal bahagia’ untuk umat  manusia yang gemar menurut hawa nafsunya. 

Suatu waktu dahulu, kini dan selamanya, bekalan percuma condom untuk pesakit tertentu disediakan oleh KK. Amenda ni memang banyak pun, mudah didapati di mana mana farmasi, singseh, kedai ubat dan kamu lebih tahu! 

Kenapa guna condom? Apa hukumnya di sisi Islam? 

Haram. Haram jadah sahaja yang menghalalkannya. Tetapi, mesti di ingat, undang undang dan peraturan hidup di dunia bukan untuk menyusahkan, apatah lagi mebebankan umat manusia hingga membebalkan. Sudah dasarnya banyak membebel! 

Jangan banyak membebel memikirkan beban hingga menjadi bebal.

  Kita mesti faham, menghayati dan melaksanakan kewajiban. Fahami dan hayati persoalan yang sebenar benarnya. Jika condom bakal menghapuskan umat manusia lantaran sperma untuk kehamilan berjaya di lupuskan, alamat, mampus laa! 

Macamana pun, aku percaya umat manusia in ‘natural life’ bukan supernatural, paranormal kek, pasti ingin menikmati kehidupan berkeluarga yang serba ‘puas’ bersama sama kehadiran anak anak yang comel. Bukan sewenang wenangnya melepaskan sperma, membazirkan apatah lagi membunuh benih manusia. Benih yang baik, boleh menjadi pulau kalau ‘jatuh’ di lautan.

Tetapi, kalau positif HIV, semua yang sewaktu dengannya, sexuality merdeka kek, lgbt dan asalkan bahagia, memang patut pun di’pulau’kan. Jadik, bukan boleh membentuk sebuah pulau pong, sewajarnyalah di’pulau’kan. he, he, he! 

LGBT – apa tu? Lemak, Gelatin, babi, togok? Bukan untuk menghina sesama umat manusia. Menyedari segala kekurangan, hanyalah itulah nikmat  yang kamu ada, maka nikmatilah ia sementara masih dipinjamkan nyawa ke atas tubuhmu. Jangan sesekali kufur nikmat, mahu pun membazirkan sebahgian kenikmatan di dunia ini. 

Nikmatilah nikmat kehidupan ini sebelum datangnya kiamat.

Tidak perlulah, mengajar kami erti nikmat hidup. Siapa perlu terima siapa? Kami yang di lahirkan sempurna dari mata zahir, tidak pernah mendabik dada untuk memulaukan kamu. Tetapi, mengapa pula kamu meminta kami menerima perbuatan mungkar kamu yang bakal mengundang laknatullah? 

Menginsafi Taqdir yang menentukan segala galanya. Bukan bererti menyerahkan kepada taqdir bulat bulat! 

Sebagai umat ‘M’ aku wajib manjauhi kemungkaran.
  
Mengapa guna kondom? 

 Mengelakkan kehamilan, menjarangkan/menjarakkan kelahiran atau menghindari jangkitan kuman! Semuanya mesti bersebab bukan. Bukan main tutuh sahaja. Inilah akibatnya bila tidak mengikut akal, fikiran kepala yang waras, terlalu ikutkan sangat kepala butoh. hi, hi, hi!

 ILUSTRASI

Apa apa hal, menikah dulu la. Kursus perkahwinan, mesti di ikuti, dihayati dan barulah dipraktikkan. Bukan bila ‘ngaceng’ keras, sesuka hatinya bertindak sembrono tanpa sikap kebertanggung jawaban. Rogol, perkosa, onani, rayuan gembel hingga melahirkan di luar nikah. Buang bayi sembarangan, bunuh dan celakalah semua yang bersubahat! ho, ho, ho!

Pelajaran pertama yang umat manusia wajib tahu, 

NIKMAT HIDUP DI DUNIA INI HANYA SEMENTARA!!! 

Keindahan hanya sementara!

Aku hanya insan biasa,
rakyat punya kuasa,
Tarian pena, ketukkan jari mengukir timbang rasa,
Segala galanya, Demi Masa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan