TERKINI

Ahad, Julai 17, 2011

PASCA DEMO BEERSHITT 2 HELL


    Kumpulan Perhimpunan Pendemo Haram ‘Beershitt’ 

     Dulu, kini dan selama lamanya... 

Keluhuran Perlembagaan 


Kaum pendemo ini, sebenarnya orang yang sama. Kumpulan darah gemuruh. Bukan darah ‘O’ atau ordinary. Darah panas baran yang memang ganas. Hanya melihat kesalahan dan kelemahan orang lain. Seolah olahnya hanya diri sendiri sahaja yang betul. Menipu, memfitnah dan apa sahaja yang mengkapirkan dirinya sendiri di uar uarkan. 



Kini mereka bakal menubuhkan kumpulan pendemo haram kecil kecilan. Setelah demo haram besar besaran gagal mencapai matlamat menghalalkan cara untuk merampas takhta Putrajaya. Siapa sahaja yang ‘mengong’kosi demo itu, perhimpunan akan diadakan dan tentunya secara aman kerana bukan dalam gerombolan yang besar. 



Demi kebebasan bersuara. Kebenaran di dalam Keluhuran Perlembagaan. Demontrasi aman halal diadakan. Mereka yang berpengalaman menyertai demo 1 & 2 dan berbagai bagai demo bakal mengepalai kumpulan pendemo ini. Mereka ini hanya untuk mencari makan, sekedar sesuap nasi dan menjerit, hiruk pikuk menghuru harakan keadaan tanpa merosakkan harta awam dan mengganggu gugat perniagaan serta kelicinan perjalanan. kah. kah, kah. 



Maka, mereka akan mengendalikan segala bentuk demo di seluruh KL dan di mana sahaja di seluruh negara. Apa yang berlaku di negara jiran, secara demokrasi pun boleh dipraktikkan di negara ini. PR ni, hanya pandai provok jer. Kutuk sesuka hati macam dah takde agama. Bangga beershitt 2 dah berjaya, berjaya murtadkan dia orang laa. Murtad dari orang timur yang bersopan menjadi biaDAP! Murtad dari manusia yang bersyukur menjadi biaDAP kufur nikmat. 



Selepas rampasan kuasa tentera, pilihanraya pun diadakan. Kemenangan masih memihak kepada keluarga Thaksin dan Thai rak Thai. Walaupun terpaksa membentuk kerajaan campuran, itu adalah keputusan rakyat dan keputusan pilihanraya. Jika PRU 13 masih memihak kepada UMNO BN, apakah PR boleh menerima mandat rakyat majoriti? 



Setelah gagal merampas kuasa melalui himpunan beershitt 2, dengan berbagai helah, tohmahan serta segala bentuk dakyah negatif memburukkan pemimpin, parti umno dan negara sendiri. Matlamat menghalalkan cara untuk menjadi PM bagi dsai. Apakah PR boleh menerima keputusan rakyat yang menolaknya ke lembah hina? 



Namun, buat Perkasa dan Pemuda UMNO anda tentu ada idea yang lebih baik dari dia orang tu kan! Kalian pertubuhan berdaftar, pandai melontar, jangan main mortar, kalau terlantar sendiri bayar maaa! Apakah dengan memenangkan PR baru dikatakan telus? Patut ke, UMNO BN mengalah untuk memberikan kemenangan percuma kepada pembangkang? Bila dah menang, apakah tidak ada dendam? Mustahilkan SPR akan dibubarkan, lalu digantikan dengan suruhan jayanya sendiri? Apakah makhluk ini pernah merasa puas? Kalau sekali di beri peluang, sudah rasa sedapnya, pasti tidak akan turun atau menerima kekalahan. 


    Pssssst!!! 


Adalah dinasihatkan kepada semua pendemo, sekiranya anda tidak cukup tidor, tidak cukup makan, tidak cukup sihat, tidak cukup duit tambang dan tidak sesak nafas untuk menjauhi jangan menyertai demo ini.... Nanti kalu mati tengah berjalan, saper nak jawab! sendiri tanggung, sendiri jawab maaaa! uaaaaa... itu loyar bayar dollar manyak suka bikin cerita merapu, merapi wooo... 



Ambo bertambah tambah benci, meluat kat pembangkang ni, nak muntah bila membaca blog totok kawarij dan semua penulisan pembangkang yang merapu dan merapi. Bodo piang dia orang tu, buat ambo tambah idea nak kutuk. Kalau ada niat nak bagi peluang kat dia orang tu, la ni, ambo terus marah, nak maki hamun sesuko hati jooo. Malaun, musibato, cinabeng, teo nia seng! Ambo geram kat pr, fitnah tahap munafik serupo yo macam kapir laknat. 


 kan lebih baik ada jamban, biar gini, aman lhooo.... 
laaaa... kok berak sembarangan, sembrono, shittt!
Kalau anda sudah buatkan jamban, ambo tumpang 'ngiseng' kan! 
 marang merapu, kepunden, kabeh wong podo ngiseng!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan