TERKINI

Khamis, Jun 30, 2011

BEERSHITT 2 HELL


BEERSHITT 2 HELL


PENJELASAN telah pun diberikan. Untuk pemimpin totok ‘gebangeten’ yang meroyan kekuasaan. Seorang demi seorang dipanggil untuk ‘membacakan’ sajak atau ‘mentera’ sempena menyambut kemerdekaan. Merdeka kepala batu, batu nesan, otak mereng dan seribu satu cengkadak politik pekak badak! 


TANGKAPAN pencegahan adalah lebih baik sebelum ‘beershit 2 hell’ menjadi kenyataan dalam igauan. Ambigau meroyan kuasa (amk) berselingkoh dengan sham kemetot otak jalanan. Ular pembelit, apa punya songel? creeet! ambiga makan sirih, makan songel? creet! kat singapork pun diharamkan!

TAHNIAH PDRM!!! 


Tindakan mem’bersih’kan otak kepala udang pemimpin demontrasi jalanan boleh dipandang satu ‘penjelasan’ yang berjaya. Jangan pandang, pandang, nanti masuk kandang! 


 BEERSHITT
 2
 HELL


OTAK OTAK ‘Beershit2hell’ ini memang otak ‘kuning’ yang bikin kepala pening, senoning  dan kenapa tak buat kat Pulau Pening? Susah sangat, buat jer ‘hell in cell’ kat stadium. 



Ganyang Beershit 2 hell. Hell in cell!!



PRU 12 telah berlalu. Jutaan ringgit telah dibelanjakan. Duit rakyat tuuu! Tumbangkan, gulingkan Kerajaan Pas Kelantan. Boleh gitu? Diktator Pas berselindong disebalik Mursidul AmPas telah berkuasa sebagaimana Hosni Mesir. Semua negeri yang dimenangi PR patut diguling gulingkan di atas jalan raya. Betul, mat sabun?
PDRM telah bertindak bijak dan teruskan, ‘bersih’kan negara dari segala ‘otak kuning’. 



PR kutuk UMNO. PR nak gulingkan UMNO. PR guling guling atas jalan raya. PR membakar sentimen komunis ultra kiasu. PR nak gunakan jalan raya untuk tumbangkan Kerajaan BN yang di pilih oleh rakyat. PR tahu kuasa rakyat tidak akan menyebelahinya. Hanya kuasa asing, makhluk asing, teo nia seng, berlagak samseng nak yamseng di pudu raya! Kan lebih baik dudukkan di ‘pudu jail’ kerja kontrak 5 tahun ke! Duduk kat kotai. Baru santai bantai al-berantai! amacam? set! 



Dia orang yang sibok dok merancang nak demo jalanan, jatuhkan kerajaan!! Amboii, amboi... pihak kerajaan pulak yang dituduh merancang secara terperinci untuk menganiyai dia orang! creeet! 



Susah senang pada hari ini, biarpun susah, namun kita masih mempunyai pekerjaan, pendapatan dan sara hidup. Kerajaan tetap mendahulukan rakyat. Biar bagaimana kesulitan pun yang dihadapi, kita masih di tampuk pemerintahan. Kita masih punya harapan. 



Bagaimana dengan nasib sebangsa kita di negara jiran? Setelah tampuk pemerintah beralih arah, mereka menjadi minoriti. Jangankan  kuasa, untuk menjadi umat ‘M’ yang ‘khusyuk’ pun di pertikaikan! 



Sebenarnya umat ‘M’ yang ‘khusyuk’ bertaqwa dan bersujud kepada Yang Maha Kuasa menginsafi diri dalam mencari keredhaanNya. Bukan hendak menjadi pengganas atau pemberontak. Nauzubillah. 



Perlukah kita keluar dari kesusahan menuju kesengsaraan?

Keluar dari mulut harimau masuk ke mulut naga? 
Keluar dari Islam – Dari menjadi Hamba Allah di Syurga lalu (murtad) hanya hendak menjadi ketua neraka jahanam? Nauzubillah.


BEERSHITT
2
HELL




Tiada ulasan:

Catat Ulasan