TERKINI

Jumaat, Jun 24, 2011

BER'SHIT' BULLSHIT, BEERSHIT MAKSHIT


BER’SHIT’ BULLSHIT, BEERSHIT MAKSHITT?

PERHIMPUNAN IBLIS GOMBAL
BERSHIT2PIG
PERHIMPUNAN INDU GEMBEL (PIG) BERSHIT 2.0.11 @ 9 JULAI


Penganjur dan penyokong Perhimpunan Indu Giler @ Bershit terus menerus menidakkan hak dan bantahan rakyat awam. Dengan bangga dan bongkak menyelar Perkasa dan Utusan Melayu agar di tahan dibawah akta hasutan. Memang bershit punya gembel. 



Bagi puak indu gembel, yang seangkatan dengannya, perhimpunan iblis gombal mesti direalisasikan. Apa sahaja suara yang menentang, mereka adalah penghasut. Pihak Penganjur bagaikan mendapat publisiti murahan, perlindungan dan seumpamanya untuk untuk berhimpun. Mereka yang membantah, mengutuk sekeras kerasnya perhimpunan israhudi gelandangan ini diperlekehkan semacam jer. 



Kalau tak ada yang menghasut, mempengorosikan dan mengada ngadakan cerita untuk menganjurkan perhimpunan indu gembel, apakah akan mendapat sambutan? Bila ada bangkangan, tuntutan dan bantahan, mengapa pula melatah? Perhimpunan aman, konon! 



Segala report ke polis, nak pekasamkan ke? Alang alang menyelok pekasam? Kurang asam punya indu giler!
Mereka yang berniat untuk menganjurkan perhimpunan, perlu mendapatkan permit. Tanpa permit, perhimpunan tanpa undang undang ler! Macamana polis nak berkompromi dan mengawal ketenteraman awam? Para penyokong totok, rakyat tanpa undang undang terlepas dari kandang lalu menjadi jin bertendang, mengundang keadaan menjadi gelandangan. 



Melebihi satu juta rakyat menyokong perhimpunan iblis goblok banget tuh! Tetapi yang peliknya, melebihi 5 juta dan selain dari rakyat yang bengang dengan ambingai sabun. Lebih dari satu juta juga yang membenci lalu mengharamkan perhimpunan indu goblok – bershit. 


   DALANG @ DAJAL JALANG 


Kini Presiden Pas dengan bangganya menyeru para penyokongnya, bersembahyang hajat, turun beramai ramai pada 9 Julai ke jalanan di KL dan apa saja yang ada ‘matlamat menghalalkan cara’ berjaya. Menjatuhkan kerajaan dan Pemerintahan ‘halal’ melalui proses PRU ke 12 yang lalu. Itulah perhimpunan ber’shit’. Begitulah PAS yang biaDAP. 



Maka dengan ini, apa salahnya semua rakyat bangkit menentang kemenangan DAP, PKR dan PAS @ Pakatan Haram? Mereka juga telah menodai ke’bersih’an PRU ke 12 dengan memenangi 5 negeri. Silalah letak jawatan dengan resminya sekarang juga untuk membuktikan PRU yang ‘bersih’! Kita jalankan PRN di negeri yang dikuasai mereka. Mengapa mereka tidak membubarkan DUN untuk melihat keadaan sebenar dan membuktikan mereka disokong oleh rakyat? Mengapa nak berdemo untuk merampas kekuasaan BN? 



Bubarkan pemilihan dalam PKR yang lalu. Mengapa ROS lambat mengumumkan pengharaman pertubuhan PKR? Haramkan PKR. Sikap tolak ansur, berhemah dan berbudi bicara pihak yang bertanggung jawab sudah disalah anggap tafsiran. Kaum biaDAP hanya menanti peluang untuk menegakkan benang basahnya. 



Ambigau terus menerus mengigau. Mengigal. Kemaruk beruk melihat umat ‘M’ bakal terpedaya dengan tipu muslihatnya bagaikan ular pembelit. Merealisasikan impian indu iblis laknat. Umat ‘M’ bakal menempa bencana terus merana tergelincir dari singgahsana. 


   SUARA PENENTANGAN BER’SHIT’ BERNADA SEDIH? 


YA. Kesedihan yang bakal mengundang dan menyaksikan umat ‘M’ berlaga sesama sendiri. Selama ini kita hanya menonton di layar kaca peristiwa di luar negara yang bergolak. Sesuatu yang tidak kita fikirkan dan harapkan akan berlaku di negara sendiri serta di depan mata. Keangkuhan, kesombongan, kebongkakan pihak penganjur sudah tidak boleh ditegur lagi. 


Membaca tulisan, artikel seperti 


Semuanya bakal menyaksikan sesuatu yang sukar digambarkan dan dibayangkan. Nabi sendiri pernah direncanakan untuk dibunuh. Tetapi Allah Maha Mengetahui. 


Membaca artikel ‘Hikmah’


Pada hari ini, saya dapat merasakan sesuatu yang buruk boleh berlaku dan boleh di halang. Macamana pun ketentuan Yang Maha Esa mengatasi segala galanya. Sedaya upaya diusahakan untuk menjauhi yang makar dan mungkar. 



Apakan daya kita hanya manusia biasa. Rakyat jua yang teraniaya. Pengundi terpedaya. Pembayar cukai untuk mereka kaya raya! 



HARAMKAN PERHIMPUNAN BER’SHIT’ 
Mereka hanya nak main ‘taik’nya sendiri. Mereka adalah pengotor tahap ‘dangerous maximum’. 



HARAMKAN PERHIMPUNAN BER’SHIT’ MAKSHITT
Mereka hanya akan membuat onar dan maksiat!! 



HARAMKAN PERHIMPUNAN BER’SHIT’ BULLSHIT
Mereka hanya mementingkan diri sendiri. Mereka hanyalah kaum yang biaDAP. 



HARAMKAN PERHIMPUNAN BER'SHIT' BEERSHIT
Mereka mabuk todi minum brandy hanya nak menumbangkan kerajaan yang ‘halal’ sedia ada yang dipilih rakyat!! 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan