TERKINI

Isnin, Jun 20, 2011

BERSIH YANG BELIT


BERSIH ADALAH BERSIH DAN TETAP BERSIH 

Jangan dikotorkan apatah lagi diharamkan. 

Jangan berselindung disebalik kebersihan tuntutan Iman. Maka itu, biarpun dinamakan perhimpunan ‘bersih’ segala kekotoran yang tersirat jelas kedapatan dan membahayakan. Namanya sahaja bersih, tetapi penuh penipuan dan agenda iblis laknat. 

Gambar Hiasan Ihsan dari Google

BERSIH 


Sebuah ‘perhimpunan haram’ yang diterajui manusia yang jelas ‘tak bersih’ ‘non halal’ dan seangkatan yang meragukan hukumnya lebih kepada yang haram. Alang alang berdemo, tumbangkan jer kerajaan UMNO BN. Bukankah itu bakal menjadi kenyataan? 



BERSIH. Apakah ‘bersih’ dari segala kekotoran mughalazah? Benarkah ‘bersih’ untuk membersihkan segala kekotoran degil dan kebangsatan korup al-kurap? Mampukah kebersihan ‘non halal’ ini menjamin ‘kebajikan’ rakyat Malaysia? Memberikan kemenangan kepada kekufuran untuk terus berleluasa, sewaktu dengannya mengalah kerana kufur nikmat demi masa depan rakyat? 



Memang pun ‘bersih’ hendak menumbangkan ‘halal’ kerajaan yang dipilih rakyat! HALAL yang diragukan kebersihan dunia dan akhirat. Makanan umat ‘M’ kini tercemar dan terdedah dengan segala tipu helah untuk menjerumuskan ke lembah hina dina dan papa kedana. Kini umat ‘M’ sendiri bagaikan tidak bermaruah apatah lagi ‘harga diri’ kian merudum. 



Mungkinkah umat ‘M’ akan mendapat segala ‘kebajikan’ di Negara Berkebajikan selepas ‘rampasan’ kuasa demo jalanan ini? 



Hanya untuk menghantar notis bantahan, memorandum dan ketidak puas hatian sekelian rakyat yang menyokong akan berbaris panjang sepanjang perjalanan di Dataran Merdeka di ibu kota menuju ke Istana langsung ke Putrajaya? 



Bayangkan kesesakkan, kepayahan pergerakkan dan seribu satu kesukaran yang bakal melanda ibu kota gara gara kemaruk bernafsu serakah ingin berkuasa. Hanya kerana bodoh sombong, sengaja buat bodoh lalu membodohkan bersama rakyat? 



Aku bukan anti bersih kerana dipenuhi dan dikuasai ‘kekotoran’ duniawi. Aku anti perhimpunan haram atas nama ‘bersih’! Sebagaimana Pas menggunakan isle untuk menegakkan benang basahnya. 



   PENGOROSI PERHIMPUNAN HARAM 


Wanita hindu, umpama ular yang bakal membelitkan fakta dan sejarah. Mantan presiden Majlis Peguam yang memperjuangkan hak dan kebebasan beragama. Membela Lina joy murtad dan sewaktu dengannya mempersendakan Hukum Islam. Bagaimana kita boleh membiarkan spesis ini memporak perandakan negara kita? 



Dengan ‘ularmak’ pas, (sebahagian ulamak Pas dah terkucil) yang tinggal sebagai TPP bakal menerajui perhimpunan haram 9 Julai. Memang sudah kena dah, ular hindu bakal memadu kasih dengan ularmak. Dua ekor ular ‘gigilasi’ bersandiwara, Dua ekor ‘anakonda’ buat noda, rakyat penyokongnya hanya diperbodohkan. 



Tapi, jangan lupa buaya darat yang sedang menanti peluang dan ruang untuk ‘membangkai’ setiap yang membujur lalu, melintang patah! Peluang pihak pembangkang menangguk di air keroh. 


 Gambar Hiasan Ihsan dari Google
   ‘BIARKANLAH MEREKA BERHIMPUN’


Perhimpunan ‘Bersih’, aman dan mesra rakyat. 9 Julai, bertempat di Dataran Merdeka, Ibu Kota menuju ke Istana Negara. Memastikan PRU telus dan adil. Perhimpunan dijangka dihadiri satu juta rakyat yang menyokong. Peniaga akan dapat untong. Begitulah janji mereka... 


   Boleh percaya?!!! 


Penyokong dan totok tegar pas bakal membanjiri, menyokong dan berdemo merestui segala ‘haram jadah’ mainan politik ‘kotor’. 


   Tak percaya?!!! 


PAS. Mengharamkan segala bentuk perpaduan dengan bukan Islam. Tiba tiba mereka bersekongkol dengan kapir harbi. Mereka menyokong kaum biaDAP mendominasi pakatang pembangkang dengan mengenepikan perjuangannya. 



Kini, pas sanggup berselingkoh dengan wanita hindu hanya untuk nafsu serakahnya dan kekuasaan. Wanita hindu anti Islam ini, adalah pembelit, hanya sengaja ingin menghina orang melayu dan memecah belahkan Umat Islam. 


Namanya sahaja ‘bersih’ tetapi disebaliknya adalah kekotoran dan kekufuran ‘jijik’ menghina orang melayu ‘ketuanan melayu’ dan Ugama Islam, Ugama Rasmi Negara Malaysia. 
Perhimpunan? 
Haramkan!! 
Jangan biarkan sebelum bertambah parah.... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan