TERKINI

Rabu, Mei 16, 2012

LGBT DI DATARAN AMBIGA?


Senaman



ilustrasi 

Lepas Geram Bekas Tentera (LGBT) Lenggok Goyang Bontot Tonggeng dan apa apa saje asal bahgia!!! sexuality merdeka!!! Mereka tidak boleh berdiam diri sekiranya negara di pertaruhkan untuk kepentingan politik kotor bukan bersih!!!

KESOPANAN DAN KESUSILAAN

Jangan di sebut laa, jika tidak tahu menilai, menghayati, menghargainya dan melaksanakannya sebagai cara hidup kita orang Malaysia. 

Hanya sedikit sahaja luahan keresahan, kelohan perasaan insan biasa, rakyat marhaen yang di pertontonkan, mereka menjadi ada gadabrah al-gabrah membantah! Hanya sebuah senaman, kalau boleh di namakan ‘senaman lgbt’. Begitu laa juga yang heboh dalam blog pencacai. Mereka hanya bangga, gembira membela pengorosi beershitt kerana dapat menghina dan terus terusan menganiaya rakyat yang tak bersalah dalam mencari rezeki biar pun sesuap nasi. 

Kalau LGBT sebenarnya (Lesbian, Gay, Biseksual, Transgender) bakal di halalkan, bagaimana?

Senaman Lenggok Goyang Bontot Tonggeng (LGBT) yang mula di praktikkan di laman privasi  pengorusi beershitt bakal menjadi trend semasa. Sewaktu dengannya, sexuality merdeka  yang  menjadi hak asasi manusia juga bakal menyesatkan umat ‘M’. Whaaaa! hoii, anak sape tu di buang depan rumah pengorosi BERSIH? Apakah mereka ini punya sifat kemanusiaan bila mana bayi yang lahir nanti di tinggalkan di depan rumahnya? Hak asasi siapakah itu? 

Apatah lagi dengan meroyannya, para blogger pencacai, bekas tentera penyokong pas, pak samad sendiri yang merasa syiok bakal di adakan di depan rumahnya pula. 

Demokrasi di Malaysia ini kian subur, kesopanan dan kesusilaan sahaja yang telah di hancur  leburkan oleh pembangkang yang giler kuasa. Kurang ajar, biaDAP, manusia hamPAS yang sengaja menggali kubornya sendiri. 

Demokrasi membenarkan apa sahaja definasi LGBT. Perkataan Demo + kra + si = suka hati korang nak jawab. Sesiapa sahaja, tentunya pakar dalam menggubah.

Woowww! Biasanya sesuatu yang ‘luar biasa’ dan agak negatif, mengundang kebencian orang, itu laa yang orang suka. Perhimpunan haram beershitt yang cuba di larang, ternyata berjaya dan amat bergaya menghina kera jaan, mengkambing hitamkan PDRM. 

Pembangkang ada nak kisah? Semuanya di belasah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan