TERKINI

Ahad, Mei 13, 2012

BERSIH HANYA BEERSHITT




BEERSHITT 4 DIE

BEERSHITT 4 evil u minati

BEERSHITT 4 TO HELL

Takeeeeeee Beeeeerrrrrrrr!!!!! Ha, Ha, Haram Jadah!!


ilustrasi

You know No.4 dalam tulisan cina? Dalam hokkein 4=SI, dalam Mandarin bunyinya tak sama dengan ejaannya iaitu SI=4. SI ini membawa maksud si = sial. si = siaw. si = mati. 

Siapa yang bakal mati? 

Persoalannya, bukan nak mati! Ini soal, kejatuhan hierarki RAHMAN yang memerintah Malaysia hingga kini. Apakah penguasa pada hari ini sanggup melihat segala perjuangan ‘orang tuanya’  selama ini di runtuhkan oleh pendemo jalanan? PR dengan sokongan padu para musuh musuh umat ‘M’  yang ingin melihat kejatuhan Malaysia, pastinya akan bergolok bergadai membadai keamanan, kesejahteraan, kekayaan yang ada. 

Mereka adalah golongan yang kecewa, merana kerana tak dapat menguasai Malaysia dan menawan Putrajaya. Mereka akan meneruskan cita citanya untuk ke puncak. Jangankan berpencak, melacak, buang ancak pun dihalalkan.

‘beershitt 4 die’

Selepas atau sebelum PRU 13, puak pembangkang bakal mereformasikan agenda untuk menjatuhkan kerajaan hari ini. Selepas PRU 13 adalah kemungkinan yang bakal menjadi kenyataan. Kekalahan PR akan dijadikan modal utama untuk menghalalkan lalu menjatuhkan parti yang menang. PR tidak akan menerima sama sekali, apatah duakali, sebagai pecundang yang madang terbongkang dan kekal sebagai pembangkang. PR akan gunakan dataran, democrazy dan segala bentuk kekerasan untuk menjatuhkan yang dianggapnya penipuan umno. 

Kini dan selama lamanya PR tidak akan bersabar lagi untuk mengalah. 

Tetapi, sekiranya keputusan memihak kepada mereka, bn pula menjadi pembangkang, itulah takdir dan kebenaran adalah hak mereka. 

Maka tidak mustahil laa peristiwa 13 mei 69 akan berdarah kembali. 69 atau keluarga 69 sendiri akan bergolak dalam perebutan dominan kiasu. Angka 13 tetap akan dianggap suweeii, sial dan  khurafat. Hari ini kan 13 mei jugak! 

Makanya, pada ketika itu, proses ‘bersih’ pula akan di ambil alih BN laa pulak dah! Mungkinkah BN akan duduk, bantah dalam aman? PR pada hari ini tega nongkrong, bantai dan tuduh polis kambing biru, eks kambing hitam daa. 

Apakah negara ini boleh aman nanti? 

Melihat senario pada hari ini, keghairahan PR untuk menguasai Putrajaya, bakal mengundang  padah dalam haram jadah. Penyokong fanatiknya pasti akan melepaskan dendam di bakar ketuanya sendiri. Dendam Bapak anuar tidak akan terpadam selagi umno bn & konco kroninya tidak di rendam dalam ‘dam, dem, doom, dor, dar, keceper’. Boleh gitu? 

Maka dengan itu, kita tidak boleh memandang remeh rentetan beershitt ini. Sebaik baiknya, bukan sekadar mengharamkan sahaja, kita juga perlu hapus tuntaskan segala bentuk bibit bibit kemudaratan yang mengancam kestabilan negara. Jika perlu, hingga ke akar umbinya. Ini bukan sistem demokrasi berparlimen. Mereka hanya ingin menghancurkan demokrasi. 

Di peringkat global, sebuah negara kominis, sebuah negara islam sedang di intai untuk di nuklearkan menjadi padang jarak, padang tekukur. Perang nuklear bakal merealisasikan Perang Dunia ke 3. 

Semuga semuanya ini hanyalah fantasi, ilusi dan mimpi di siang hari...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan