TERKINI

Sabtu, November 13, 2010

DUNIA PENULISAN


PENULISAN

Aku menulis dan terus menulis sebelum aku dituliskan.....

Tulisan aku bagaikan cermin kepada diriku
Tulisan aku akan mencerminkan dirimu juga
Tulisan aku bercerminkan alam yang terkembang
Tulisan aku cuma cermin.....

Aku amat berterima kasih kepadamu pembaca budiman
Aku amat bersyukur masih ada yang sudi membaca tulisanku
Aku amat bersimpati padamu yang terkilan kerana membaca nukilan ini
Aku amat teruja sekiranya ada yang akan memuja kerana bersahaja
Aku amat berbangga bersama anda yang dihormati, disayangi jua.....

Seandainya mampu membangkitkan kemarahan, harap maafkan
Seandainya bisa menusuk kalbu pandai pandailah menikam kalbu
Seandainya aku pergi tanpa pesan, relakanlah pemergianku.....
Seandainya anda mampu, tulis jer kat atas batu ke, tulis jer lah....

Akhir kata penulisan ini sebelum mohon mengundurkan diri
Harap kemaafan setinggi lautan mencuci segala dosa
Mohon dimaafkan segala yang terkunyah, tertelan dan terbaca
Jangan disimpan didalam hati, nanti membawa ke mati
Simpan sahaja didalam blog anda, suka hati, apa sahaja yang anda hajati
Aku hanya sekedar penulis yang masih boleh menulis
Sekali lagi kemaafan sebelum aku mengakhiri bicara
Tanpa ada anda para pengunjung, para pembaca, siapa lah aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan