TERKINI

Khamis, Mei 09, 2013

PAS - UMNO = SIAPA TUMBANG?


MEMBARA BAGAIKAN API DALAM SEKAM



Mengapa PAS benci UMNO? 

Selagi PAS tidak diharamkan. Selagi UMNO terus berkuasa. 

Kebencian seumpama falsamfah ‘bodoh tak boleh di ajor, pandai macam pak pandir’. Udah ler goblok piang, kebenaran langsung tak diendahkan. Pandai berpolitik tapi negara bakal tergadai. 

UMNO atau PAS 

Adik beradik kah mereka? 

Mungkin contoh yang amat sinonim (Macam Shahril Samad + UMNO = Khalid Samad + PAS)

Mereka tetap adik beradik. Mereka tetap abang adik. Cuma politiknya jer mengaku cerdik. Walhal tak lari pun dari sikap bedek dan bodek.

DAP TETAP BiaDAP

BiaDAP telah tersilap percaturan. Propagandanya telah memakan dirinya sendiri. Ke mana kamu nak bawa kaum cainis racist? 

Aku sempat berbual dengan seorang cainis. Peniaga trading jer. Dia orang memang kiasu tahap ‘pailang’. Dia ni memang anti Najib. Perniagaan kini begitu ‘sejuk’ katanya. Ramai rakyat Malaysia takde kerja. Kilang pun dah cabut lari pergi Vietnam, Indon dan asalkan tenaga buruhnya murah. Di Malaysia gaji minimun RM 1000. Kilang tak mampu nak tanggung kos. Produk pun sukar untuk di eksport. Tatak untong maa. Banyak kilang dah lari. Yang ada pun digasak PR macam Lynas dan Rapid Pengerang. 

Produk vernakular boleh berbangga kerana menguasai bahasa ibunda. Rakyat Malaysia bangsa cina boleh bekerja di Taiwan dan ROC. Mereka tidak perlu mengharapkan Kerajaan Malaysia sahaja bagi kerja. Ke mana bakal produk Kementerian Pelajaran nanti? Benarkah ramai penganggur? 

Mahal sangat kah minyak petrol RM 1.90 hari ini? Penyokong PR hanya menanti petrol turun kepada RM 1.50 pada hari ini. 

Menyusahkan sangat kah tol di Malaysia? Menghapuskan tol pada hari ini, jika PR berjaya tumbangkan Barisan Najib akan menyelesaikan masalah?.

Pil Kuda Rimba

Bapak Anuar Bin Ibrahim gagal dan tetap akan gagal untuk mengangkat sumpah sebagai PM. Laporan terkini menggambarkan betapa dayus dan kroniknya ‘buah’ pemikiran bekas pemimpin ABIM ini. Diberitakan juga, darah putih bekalan dari LGBT kian parah membarah di ‘kepala’ atas dan bawah. kesian... dia! 

Sewaktu dengannya, PDRM terus mengeluarkan amaran demi amaran ‘jangan ikut buat kerja bodoh’ berhimpun secara haram. 

SPR yang dimomokkan sebagai kambing hitam tetap berhempas pulas tak nak diheret laa.   

PDRM diminta bertegas mempastikan ketenteraman awam tidak di liwat ops nodai oleh parasit yang mabuk darah tuu. Kita tak nak peristiwa 13 mei itu berdarah kembali. Kegagalan biaDAP mendewakan DSAI untuk meramPAS Malaysia mula membelang bakal pecah! 

DSAI yang mengungkapkan untuk bersara, kini ternyata terus merapu bersuara yang bukan bukan. Perlukah PDRM membiarkan pesara ini terus membuat angkara dan sengsara rakyat di negara ini? 

Mereka ini akan terus berdemo sehingga Kerajaan Najib yang baru dibentuk tumbang.  

PAS tetap hamPAS

Kita amat mengenali puak yang berselindung di sebalik Islam ini. 

Mereka hanya menggunakan Islam untuk kepentingan peribadi.

Memalukan, memualkan hanya memburu keduniaan, kuasa dan takhta.

Hari ini aku baca blog http://keretamayat.blogspot.com/2013/05/lain-kalilah-kenapa-pas-kalah.html . Memang aku tabik spring laa. Bukan arab spring. Malaysia spring? cet, poodah.  Malaysia swing, yang kena swing kaum cainis! hu, hu, hu.  

Cerita pun tak guna. Nak tembak pun ‘sandiwara’ laa kan. 


BN TELAH MENANG PRU 13

JADIKANLAH MASA DEPAN YANG TERBAIK

PR TETAP TUMPAS

PR MEMANG BIADAP

PR TAK ADIL  






Tiada ulasan:

Catat Ulasan