TERKINI

Isnin, Februari 20, 2012

HUDUD, BADUT DAN JIN GAY



Hudud sudah di terima dalam buku jin gay?

Debat antara ultrakiasu Pres MCA vs S/U DAP

Bila sampai dalam bab hukum HUDUD masing masing kehilangan punca untuk menjaga hati pengundi. PRU 13 bila bila masa sahaja. Tempoh berkempen tak resmi, tanpa had selagi peristiharan pembubaran Parlimen tidak di umumkan sehingga hari penamaan calon. Kempen resmi selama 10 hari sehingga hari pengundian boleh balik kampung jaga kawasan sendiri, katanya. pandi kutty. 

Kempen dan kempen akan terus berkempen untuk menerajui negara ini.




ilustrasi

HUDUD LU INGAT APA?

Amboi, amboi... angkoh dan sombong betul para penulis penyokong ultrakiasu ni bila membicarakan pasal hudud. Kalau dah ultra kiasu, cakap tapi bisu, hidup menongkat nafsu, tak payah ler nak mengharam jadahkan orang lain. Cilaka, cilanat, ni laa dia orang melaka tak sunat! 

Yang PAS ni tambah beban hingga bebal ni kenapa? 

Yang kamu dok besar besarkan isu hudud kan hanya buka pekong kamu. Tak tau laa kan kalau kamu pong samo dok mendewa dewakan biaDAP hingga tak sador diri. Lupa yang namo parti kamu tu isle semalaysia. Udah tukar ke, kini mempertahankan tok pek kong plak? 

Aku menyirap betoii, bila kaum ultra kiasu bercakap pasal Islam. Tak kira laa kamu dari parti apa sekali pun. MCA berada dalam perikatan dan kini BN, adalah untuk mewakili kaum kamu laa kan bukan untuk menasihatkan pasal Islam apatah lagi nak mengimamkan umat ‘M’. 

Persoalan kaum cina dah tak kisah dengan Hukum Hudud, bukan bererti mereka ultra kiasu boleh menerima pas. Mereka seronok pas sekarang memperjuangkan negara berkebajikan. Pas sekarang hanya memusuhi dan ingin membunuh umngok, bukan umno, bukan pekembar. Kalau guling gulingkan umno pun, orang melayu masih ada Pekembar. ha, ha, ha! 

Dalam BN, UMNO adalah parti dominan. Presiden dan Timbalan Presiden UMNO akan menjawat Pengerusi dan Timbalan Pengerusi BN sekali gus untuk menjawat Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Siapa yang di anak tirikan? Melayu pun jeles tengok semua kaum dalam bn dapat apa yang orang melayu dapat. Yang kaya raya pun bangsa mereka jugak. Jadi, melayu bernasih baik kerana kedudukannya terjamin dalam perlembagaan persekutuan. Namun nasib kaum Melayu dan pribumi belum tentu terjamin dan terbela haknya. 

Berbeza dengan biaDAP yang ingin menjadi parti semua kaum. Pada peringkat awal ini biaDAP akan menabalkan ‘bonekanya’ untuk di ‘duduk’ kan dan bertakhta. Dalam pakatan, ultra kiasu biaDAP lebih dominan. Bapak Anu Bin Im pun salah satu bonekanya. 

Apakah mustahil kaum biaDAP ini akan menggunakan kuasa parlimen untuk meminda perlembagaan persekutuan untuk kepentingan kaum mereka? Proses nak jadi republik atau setakat nak jadi PM, sonang bai itu. Tukar nama dan bin ajer ‘alo lolah’ sutak jadi melayu isle maa. 

Mengapa begitu lancang menganggap, Hukum Hudud sudah tidak releven lagi? Mengapa selagi hayat di kandung badan tidak memperjuangkannya? Umat ‘M’ di buminya sendiri, Tanah Melayu akhirnya ‘melukut di tepi longkang, opocot, di tepi kilogram/liter dak pong litar sepang laa, hoii, gantang laa, bukit gantang pun boleh laa’. 

Mengapa puak pas dengan harakah daily nya begitu taksub menyokong ultra kiasu lantaran gagal menegakan Hukum Hudud pulak? Jangan melalak tak tentu pasal laa, madang nyalahkan umno jer. bullshit take beershitt. Apakah kerana kaum ultra kiasu di pentas sandiwara pas telah pandai membaca qoran, mengharam jadahkan umat ‘M’ sudah boleh di kira menerima Hudud? 

Cukup lah PAS, sebelum terlePAS jadi hamPAS, janganlah jadi tukang kiPAS plak! Kesian laa dengan penyokong tegar anda yang menyokong dengan mem’BABI’ tuli jer. Mereka tak kisah, mereka sudah pasrah, janganlah khianati amanah mereka. Tinggalkan jer pakatan haram tuh. 

Apa pun aku menyedari, menginsafi, sebenornya kamu semua hanya mencari kebajikan nak hidup katakan. Nak makan, katakan. Lantaran takut kebuluran, halalkan jer apa yang terhidang. Janganlah ingat, bila dah dapat Putrajaya, anda akan hidup senang lenang. Kamu kata, umno membazirkan duit rakyat. Jadi, duit rakyat dah habis ke? Negara nak bangkrap ke? 

Kalau dah tahu, negara akan muflisin, dengan keadaan sekarang, apa yang korang boleh buat? Kalau menang, kamu nak dapat duit dari mana? US? Sama jugak. Jual Petronas, Gadai Putrajaya. Saman pesalah trafik. Tarik subsidi. Bohong laa kalau korang tak korupsi. Bagi kat rakyat seposen, lu olang semua cekik seratus persen ada laa. 

Kalau nak merapu pun agak agak laa kan. Merapi pun dah nak meletus lagi. Kesian penyokong totok tegar PAS. 

Seperti foto foto di bawah ini yang menghalalkan buat mereka, tetapi menuduh umno kapir, fitnah dan kejam. siapa yang perlu di rejam? Laa kan dah pecah cermin kereta! aku tak tau... 

Dari Blog


ilustrasi dari blog MPP. promosi sabun mandi menggunakan spray. tanpa menunjukan nude, apakah masih ada istilah kesopanan? budaya mereka takde haram dalam kamusnya. yang ada hanyalah fulus, mulus, halus dan lusss, lussss celoop laaa. 

ini mau cuci apa? cuci badan? cuci mata? cuci kepala hotak kamu? lu orang memang patut pun di ‘cuci’ luar dalam laa. 

memberahikan kan! kaki liwat amacam? tonggeng tuuu. semua sudut wanita adalah berahi. jangankan tak pakai baju, tak mandi, ada hiv, pakai baju tak bertudung pun aurat, inikan pulak bukan lama pun, sekejap jer, bukan sakit pong, sedapppp. 

dunia jahiliah al kapirun, mereka bermatlamatkan kepuasan, keseronokan demi nafsu lantaran hidup hanya sekali kan, kan? itu agama mereka. agama umat ‘M’ mengharamkan tuu. hingga peringkat ini dan lebih sadis lagi pun banyak. ini masih kira o.k agaknya. 

apa sahaja cara hidup mereka, kita tidak perlu ambil kesah. hak asasi mereka, katanya. kita pun bukan menghalang. kita pun tidak menyokong. jadi, apa cerita kaum ultra kiasu nak mencampuri, memperli agama umat ‘M’? 

selain mempromosikan sabun di bilik mandi, patut bertutup litup, kini mereka juga mempromosikan persundalan. all in one. pas for all. hanya gred C sahaja untuk slot anak anak ABU di malaysia. uhuk. uhuk, uhuk! inilah perjuangan dan matlamat biaDAP. So, ahsooi, kalau cuci mata, cuci badan, cinadoll tu tu gred C, gambar eli wong gred berapa plak? ada gred ke? 

mereka tak suka bunyi azan dikuatkan, apatah lagi baca qoran pakai pembesar suara, boleh hilang akal dia orang beb! 

itulah perjuangan ultra kiasu. suruhlah si ultra kiasu balik ke tanah besar mereka, inikan tanah melayu. mampus dia orang nak balik. bagi mereka pun, inilah tanah mereka, kehidupan mereka, hidup mati nak kat sini. Cuma ultra kiasu ni, tak suka dengan cara Islam. apa sahaja, selain dari Islam adalah hak mereka. 

untuk orang melayu, hak melayu hak malaysia, 1Malaysia laa

untuk orang india, hak kau ko punya, hak dia dio punya laa

untuk orang cina, semua di negara ini hak mereka sahaja laa

kesian melayu.... mana haknya

**********************

Kalau Malaysia ini nak lingkup, nak bangkrap ke, dah lama dah, negara ini tumbang dan huru hara daa. Masa si anu jadi TPM, nak pinjam IMF, krisis kewangan dulu, soros si kawan dia laa kan manipulasikan duit, kita dah berbaris di sepanjang lebuhraya nak beli beras tau tak? Temberang betul laa pembangkang demo crazy ni. 


**********************
DUNIA .....
DUNIA .....
***¾***3¼***

Rampooooongggg ngiseng, semar tileeeeemmmmmm... 

Aku rasa laa kan, semua penduduk (tak kira siapa asalkan berpijak di bumi Malaysia) sudah patut di sekolahkan dalam 1Sekolah Kebangsaan sahaja, 1Sekolah, 1Bahasa. 

BAHASA KEBANGSAAN, BAHASA MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan